Дата
|
Мерапрыемства
|
Класы
|
Адказныя
|
13.01.2024
|
Дзень грамадзянска-патрыятычнага выхавання “Моладзь Беларусі: традыцыі і будучыня”
Мэта: засвоіць асноўныя маральна-маральныя патрабаванні, што прад'яўляюцца чалавецтву высокаразвітым грамадствам, развіць кругагляд навучэнцаў навучыць фарміраваць і выказваць свой пункт гледжання, сваё стаўленне да падзей.
|
Гульня-практыкум па прафілактыцы правапарушэнняў сярод непаўналетніх “Мы ў адказе за свае ўчынкі”
|
1 – 4
|
Леўкавец Н.А.
|
Прэзентацыя з элементамі разважання “Давайце ганарыцца, што мы беларусы”
|
5 – 8
|
Кадоліч А.С.
|
Віртуальная экскурсія ў мінулае “Традыцыі беларускага народа”
|
9, 11
|
Шасцюк-Кадоліч М.Б.
|
Гульня-квест “Спорт. Здароўе. Бяспека”
|
1 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
20.01.2024
|
Дзень здароўя “У здароўі наша сіла.”
Мэты:
-папулярызацыя фізічнай культуры ў вучняў школы;
- фарміраванне ўстойлівага цікавасці да заняткаў фізічнай культурай і спортам;
-прывіццё здаровага ладу жыцця;
- развіццё пачуцця калектывізму, адказнасці, згуртаванасці.
|
Гульня-падарожжа “Здаровае харчаванне – здаровае жыццё”
|
1 – 4
|
Наскевіч Т.Ф.
|
Віктарына-практыкум “Самае галоўнае – здароўе чалавека”
|
5 – 8
|
Мішкова В.Г.
|
Адкрыты мікрафон “Рух – гэта жыццё”
|
9, 11
|
Наскевіч Л.П.
|
Спартныўнае свята “Дзень індзейца”
|
1 – 8
|
Копец І.І.
|
27.01.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі “Гарады будучага”
Мэта: працягваць прафарыентацыйную работу з вучнямі.
Задачы:
- азнаямленне дзяцей з “жыццёвым” спосабам выбару прафесіі;
- інфармаванне іх аб якасцях, уласцівых людзям тых ці іншых прафесій;
- выхоўваць паважлівае стаўленне да працы, да людзей працы;
- развіваць увагу, уменне працаваць у калектыве.
|
Квэст-гульня “Сцяжынкамі прыгожага” (прафілактыка суіцыдальных паводзін)
|
1 – 4
|
Кадоліч Т.П.
Копец І.І.
|
Інтэлектуальная гульня “Адгадай прафесію”
|
5 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
Інфармацыя + “Бяспечнае працаўладкаванне”
|
9 - 11
|
Кадоліч Г.П.
|
Час зносін “Слаўныя традыцыі бацькоў”
|
5 - 11
|
Лашакевіч І.В.
|
03.02.2024
|
Дзень грамадзянска-патрыятычнага выхавання
Мэты: засвоіць асноўныя маральна-маральныя патрабаванні, што прад'яўляюцца чалавецтву высокаразвітым грамадствам, развіць кругагляд навучэнцаў навучыць фарміраваць і выказваць свой пункт гледжання, сваё стаўленне да падзей.
|
Літаратурная гасцёўня “Ганаруся тым, што жыву ў Беларусі”
|
1 – 4
|
Пыталь Н.П
|
Пазнавальная віктарына “Героі Вялікай Айчыннай вайны”
|
5 – 8
|
Мікуліч В.С.
|
Гульня “Мой родны край”
|
9
|
Шасцюк-Кадоліч М.Б.
|
Спаборніцтвы па стральбе з пнеўматычнай вінтоўкі
|
11
|
Лашакевіч І.В.
|
Спартыўныя спаборніцтвы “Лыжнікі: на старт!”
|
1 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
10.02.2024
|
Дзень здароўя “Наперад па дарозе Здароўя”
Мэта: ўмацаванне здароўя, павелічэнне аб'ёму рухальнай, папулярызацыя фізічнай культуры і спорту, выхаванне патрэбнасці ў рэгулярных занятках фізічнымі практыкаваннямі
Задачы:
- прыцягненне вучняў школы да заняткаў спортам;
- прапаганда розных відаў спорту;
- павышэнне супраціўляльнасці арганізма дзяцей і падлеткаў да розных захворванняў, працаздольнасці школьнікаў, прадуктыўнасці іх навучання развіццё ўзаемадзеяння межвозрастного;
- стварэнне ўмоў для развіцця эмацыянальнай сферы вучняў
|
Квэст-гульня “Падарожжа па сакрэты здароўя”
|
1 – 4
|
Леўкавец Н.А.
|
Практычны занятак “Шлях да здароўя”
|
5 – 6
|
Кадоліч А.С.
|
Дыспут “Спорт і табак несумяшчальныя”
|
9, 11
|
Наскевіч Л.П.
Копец І.І.
|
Спаборніцтвы па лыжных гонках, біятлон са снежкамі, гульні на санках, кіданне сняжкоў у цэль і інш “Дзень біятланіста”
|
7 - 8
|
Дубраўская Г.Б.
Лашакевіч І.В.
|
17.02.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі “Радасныя перспектывы жыцця”
Мэта: Фарміраванне сістэмы ведаў аб свеце працы, станоўчай працоўнай накіраванасці, уменняў і навыкаў у значнай дзейнасці.
Задачы:
- навучыць пастаноўцы далёкіх і блізкіх прафесійных мэтаў;
- дапамагчы супаставіць свае магчымасці з патрабаваннямі выбіраемых прафесій;
- фарміраваць у навучэнцаў школы матывацыйнай асновы для атрымання пачатковай і сярэдняй прафесійнай адукацыі і выбару імі рабочых прафесій;
- павышаць інфармаванасць навучэнцаў аб асноўных прафесіях, па якіх назіраецца або плануецца істотны дэфіцыт кадраў.
|
Калейдаскоп “Прафесіі маіх бацькоў”
|
1 – 4
|
Наскевіч Т.Ф.
|
Дыспут “Будучыня пачынаецца ўжо сёння”
|
5 – 6
|
Мішкова В.Г.
|
Час зносін “Аб прафесіях розных, неабходных і важных”
|
9, 11
|
Кадоліч Г.П.
|
Спартыўна-патрыятычная гульня “Патрыёт”
|
7 – 8
|
Лашакевіч І.В.
|
24.02.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй “Чароўная сіла сям’і”
Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення міжасобасных узаемаадносін дзіця-бацька.
Задачы:
- стварыць творчую атмасферу ўзаемаразумення, супольнасці інтарэсаў, эмацыйнай узаемападтрымкі, праз падрыхтоўку, арганізацыю і правядзенне конкурсных мерапрыемстваў для ўсіх удзельнікаў;
- далучаць дзяцей і бацькоў да здаровага ладу жыцця, фарміраваць у іх каштоўнаснае стаўленне да сям’і;
- павышаць педагагічную кампетэнтнасць бацькоў; падтрымліваць іх упэўненасць ва ўласных педагагічных магчымасцях.
|
Калетыўная гутарка “Сям’я – крэпасць мая”
|
1 – 4
|
Кадоліч Т.П.
|
Творчы конкурс “Мая спартыўная сям’я”
|
5 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
Адкрыты мікрафон па прафілактыцы таксікаманіі “Не скарачай жыццё аднойчы паспрабаваўшы”
|
9, 11
|
Шасцюк-Кадоліч М.Б.
|
Спаборніцтвы па валейболе
|
9 - 11
|
Лашакевіч І.В.
|
02.03.2024
|
Дзень грамадзянска-патрыятычнага выхавання “Па памятным мясцінам Беларусі”
Мэты: паглыбленне ведаў вучняў аб арміі; фарміраванне пачуцця патрыятызму, любові да Радзімы, Бацькаўшчыны.
Задачы:
- працягнуць знаёмства вучняў са святам 23 лютага – “Днём абаронцы Айчыны”;
- развіваць творчае мысленне, памяць, кемлівасць, шпаркасць дзеянняў;
- выхоўваць маральную асобу, уменне працаваць у калектыве.
|
Гадзіна прафілактыкі дарожнага руху “Асцярожна! Дарожны рух небяспечны”
|
1 – 4
|
Пыталь Н.П.
|
Вусны часопіс “Я памятаю… Я ганаруся”
|
7 – 8
|
Мікуліч В.С.
|
Гадзіна зносін “Абаронім Айчыну”
|
9, 11
|
Копец І.І.
Наскевіч Л.П.
|
Спартыўна-прыкладная эстафета “Рубеж”
|
5 - 6
|
Дубраўская Г.Б.
|
09.03.2024
|
Дзень здароўя “ Здароўе - галоўнае для нас ”
Мэта: выхаванне пакалення, які імкнецца да здаровага ладу жыцця, з дапамогай ўключэння дзяцей у такія формы арганізацыі аздараўленчай работы, як спартыўныя эстафеты, спаборніцтвы па розных відах спорту, агітпрадстаўлення на тэму здароўя.
Задачы:
- спрыяць фарміраванню ў вучняў навыкаў вядзення здаровага ладу жыцця;
- спрыяць развіццю і ўдасканаленню такіх якасцяў, як цягавітасць, спрыт, сіла, мысленне, уменне каардынаваць свае руху.
|
Квэст-гульня “Зберажом здароўе разам”
|
1 – 4
|
Леўкавец Н.А.
|
Круглы стол “Здаровы я – здаровая краіна”
|
5 - 6
|
Кадоліч А.С.
|
|
11
|
Кадоліч Г.П.
|
Спартыўна-гульневае свята да 8 сакавіка “Спартыўныя дзяўчынкі і матулі”
|
9 - 11
|
Копец І.І.
|
16.03.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі “Прафесіі, якія мы выбіраем”
Мэта: фарміраванне свядомага выбару будучай прафесіі.
Задачы:
- працягнуць размову з навучэнцамі аб выбары будучай прафесіі;
- пазнаёміць навучэнцаў з асаблівасцямі выбару прафесіі на сучасным этапе;
- пазнаёміць з сітуацыяй на рынку працы “сілавых” прафесій.
|
Занятак “Прафесія маёй будучыні”
|
2 – 3
|
Наскевіч Т.Ф.
|
Інтэрактыўнае падарожжа па прафілактыцы інтэрнэт-бяспекі “Інтэрнэт – сябар на шмат гадоў”
|
5 – 8
|
Мішкова В.Г.
|
Гутарка-разважанне “Мнагагранны свет прафесій”
|
9 - 11
|
Шасцюк-Кадоліч М.Б.
|
Спартыўна-выхаваўчае мерапрыемства “Рыцарскі турнір”
|
1 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
23.03.2024
|
Дзень творчага ўзаемадзеяння з сям’ёй “Сямейная кругаверць”
Мэты: развіваць сямейнае творчасць і супрацоўніцтва сям’і і школы, выхаванне ў навучэнцаў пачуцці любові і павагі да бацькоў, гонару за сваю сям’ю.
Выхоўваць у дзяцей паважлівае стаўленне да ўсіх членам сям’і; вучыць свядома і добрасумленна ставіцца да хатняга працы.
|
Займальны час “Дзяржава ў мініяцюры”
|
1 – 4
|
Кадоліч Т.П.
|
Адкрыты мікрафон “Шчаслівая сям’я – гэта…”
|
7 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
Дыялогавая пляцоўка па прафілактыцы палавой недатыкальнасці “Палавая недатыкальнасць: выпадкі і адказнасць”
|
9, 11
|
Наскевіч Л.П.
Копец І.І.
|
Спартыўнае свята “Дзіцячыя забавы”
|
5 - 6
|
Лашакевіч І.В.
|
30.03.2024
|
Праца па плану на вясновыя канікулы
|
06.04.2024
|
Дзень духоўна-маральнага выхавання “Я сярод людзей, людзі вакол мяне”
Мэта: выхоўваць пачуццё павагі друг да друга, да звычаяў, традыцый і культуры розных народаў.
Задачы:
- даць магчымасць вучням ацаніць ступень сваёй талерантнасці;
- выхоўваць пачуццё калектывізму, супольнасці; спрыяць развіццю пачуцця паважлівых зносін да сваіх таварышаў;
- спрыяць развіццю самасазнання, якое дапамагае бачыць сябе і іншых такімі, якія яны ёсць на самой справе;
- развіваць цярпімасць да рознасці паміж людзьмі.
|
Размова па прафілактыцы зносін з незнаёмымі людзьмі “Бяспека пры зносінах з незнаёмцамі”
|
1 – 4
|
Пыталь Н.П.
|
Віртуальная экспазіцыя “Генацыд беларускага народа ў гады Вялікай Айчыннай вайны”
|
7 – 8
|
Мікуліч В.С.
Лашакевіч І.В.
|
Інтэрактыўная гульня-падарожжа “Давайце жыць дружна”
|
5 – 6
|
Копец І.І.
|
Інтэрактыў “Як ты да людзей, так людзі да цябе”
|
9, 11
|
Кадоліч Г.П.
|
13.04.2024
|
Дзень здароўя “Каб жыць, любіць, тварыць і быць шчаслівымі”
Мэта: выхаванне пакалення, які імкнецца да здаровага ладу жыцця.
Задачы:
– спрыяць фарміраванню ў вучняў навыкаў вядзення здаровага ладу жыцця;
– спрыяць развіццю і ўдасканаленню такіх якасцяў, як цягавітасць, спрыт, сіла, мысленне, уменне каардынаваць свае руху;
- спрыяць вызначэнню каштоўнасці свайго здароўя і мер па яго захаванню;
– прыцягнуць увагу дзяцей да разнастайным відах спорту.
|
Гутарка з элементамі прэзентацыі “Каб жыць, любіць, тварыць і быць шчаслівым – здаровы лад жыцця вядзі”
|
1 – 2
|
Леўкавец Н.А.
|
Брыфінг па прафілактыцы палавой недатыкальнасці “Я ахоўваю сябе сам”
|
5 – 8
|
Кадоліч А.С.
|
Бітва аратараў “Брыткаслоўе і здароўе”
|
9, 11
|
Шасцюк-Кадоліч М.Б.
|
Пазакласнае мерапрыемства “Ваенна-спартыўная гульня на мясцовасці”
|
3 – 4
|
Лашакевіч І.В.
|
20.04.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі “Усё ў тваіх руках”
Мэта: падрыхтоўка дзяцей да ўсвядомленага выбару прафесіі, выхаванне актыўнай жыццёвай пазіцыі шляхам рэалізацыі творчых здольнасцяў
Задачы:
- пазнаёміць вучняў са старадаўнімі беларускімі песнямі, прыказкамі, прымаўкамі, звычаямі і традыцыямі беларускага народа;
- фарміраваць цікавасць і павагу да традыцый Беларусі, беларускай народнай культуры;
- выхоўваць маральныя якасці асобы;
- развіваць артыстычныя і сцэнічныя здольнасці дзяцей.
|
Гульнёвая праграма “Латарэя добрых учынкаў”
|
1 – 4
|
Наскевіч Т.Ф.
|
Мазгавая атака “Што я ведаю пра прафесіі”
|
5 – 7
|
Мішкова В.Г.
|
Круглы стол “Профарыентацыя. Хачу. Магу. Неабходна”
|
10 - 11
|
Наскевіч Л.П.
|
Турысцка-спартыўны квэст “Сцежка турыста”
|
8 - 9
|
Копец І.І.
Лашакевіч І.В.
|
27.04.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй “Крокі насустрач”
Мэта: даць магчымасць бацькам і дзецям глыбей даведацца адзін аднаго, наладзіцца на канструктыўнае ўзаемадзеянне.
Задачы:
- вучыцца разумець адзін аднаго на вербальным і невербальным узроўні;
- даведацца і ўсвядоміць наколькі добра мы ведаем адзін аднаго;
- развіццё ўмення адчуваць групу і асобных яе членаў, давяраць;
|
Сямейная гадзіна “Сям’я – гэта тое, што з табой заўжды”
|
1 – 4
|
Кадоліч Т.П.
|
Віктарына-шанец па прафілактыцы бяспекі ў сетцы Інтэрнет “Кіберпяспека і падлетак”
|
5 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
Форум “Сучасная жанчына: якая яна”
|
9, 11
|
Шасцюк-Кадоліч М.Б.
Копец І.І.
|
04.05.2024
|
Дзень грамадзянска-патрыятычнага выхавання “Трагічныя старонкі гісторыі Вялікай Айчыннай вайны для Беларусі”
Мэта:
- захаванне гістарычнай памяці аб падзеях Вялікай Айчыннай вайны;
- выхаванне ў моладзі грамадзянскасці і патрыятызму, пачуцця гонару за гістарычнае і баявое мінулае нашай Радзімы.
Задачы:
- пазнаёміць дзяцей з гераічнымі подзвігамі народа ў гады Вялікай Айчыннай вайны;
- развіваць беражлівыя адносіны да народнай памяці, пачуцця ўдзячнасці ветэранам Вялікай Айчыннай вайны;
|
Экскурсія ў мінулае “Паклонімся вялікім тым гадам”
|
1 – 4
|
Пыталь Н.П.
|
Прэзентецыя-экскурс “Памяць, якой не будзе забыцця...” (генацыд беларускага народа ў гады ВАв)
|
8
|
Мікуліч В.С.
Лашакевіч І.В.
|
Ролевая гульня па прафілактыцы алкагольнай залежнасці “Алкаголь – вораг усяго грамадства”
|
9 - 11
|
Наскевіч Л.П.
|
Спартыўна-ваеннае мерапрыемства “Ад Вясёлых стартаў да Ваенных вяршынь”
|
5 – 7
|
Дубраўская Г.Б.
|
11.05.2024
|
Дзень здароўя “Здаровы лад жыцця – альтэрнатывы няма”
Мэта: навучыць дзяцей шанаваць, берагчы і ўмацоўваць сваё здароўе.
Задачы свята:
- фарміраваць у дзяцей уменне клапаціцца пра сваё здароўе;
- умацоўваць здароўе дзяцей рознымі аздараўленчымі методыкамі;
- пашыраць і ўзбагачаць веды дзяцей аб карысці фізічных практыкаванняў для здароўя;
- развіваць станоўчыя эмоцыі і дружалюбнасць.
|
Гульнёва-пазнавальная праграма “Дарожная азбука Светлафорыка”
|
1 – 2
|
Леўкавец Н.А.
|
Інфаманія “Вясёлка здароўя”
|
5 – 8
|
Кадоліч А.С.
|
Інфарм-рэліз “Лепш адмовіцца ад алкаголю, чым ад шчаслівай будучыні”
|
9, 11
|
Кадоліч Г.П.
|
Спартыўны дэтэктыў “Згубленыя сляды”
|
3 – 4
|
Дубраўская Г.Б.
Лашакевіч І.В.
|
18.05.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі “Чалавек працай вялікі”
Мэта: аказанне прафарыентацыйнай падтрымкі навучэнцам ў працэсе выбару профілю навучання і сферы будучай прафесійнай дзейнасці.
Задачы:
- навучыць пастаноўцы далёкіх і блізкіх прафесійных мэтаў, дапамагчы вызначыць сваю гатоўнасць да дасягнення прафесійных мэтаў, усвядоміць цяжкасці ў дасягненні прафесійных мэтаў і знайсці шляхі іх пераадолення;
- дапамагчы супаставіць свае магчымасці з патрабаваннямі выбіраемых прафесій;
|
Ігратэка “Усе прафесіі неабходныя, усе прафесіі важныя”
|
1 – 4
|
Наскевіч Т.Ф.
|
Караван уражанняў па прафілактыцы ўжывання і распаўсюджвання наркатычных сродкаў “Як пазбегнуць наркатычнай залежнасці”
|
5 – 8
|
Мішкова В.Г.
Копец І.І.
|
Інфармаванне “Самыя запатрабаваныя і незапатрабаваныя прафесіі”
|
9, 11
|
Шасцюк- Кадоліч М.Б.
|
25.05.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй “Свет сямейных захапленняў”
Мэта: раскрыць і паказаць існуючыя таленты ў сям’і.
Задачы:
- фарміраваць уяўленне дзяцей аб сваёй сям’і і роднасных адносінах;
- стымуляваць разважанні аб сямейных каштоўнасцях і захапленнях;
|
Майстэрня радасці “Сям’я. Сямейныя каштоўнасці”
|
1 – 4
|
Кадоліч Т.П.
|
Сямейная гадзіна “Калі ёсць сям’я – значыць шчаслівы я”
|
7 – 8
|
Дубраўская Г.Б.
|
Пляцоўка па прафілактыцы бяспечных зносін “Хто ён – сапраўдны сябар?”
|
9, 11
|
Наскевіч Л.П.
|
Спартыўнае сямейнае свята “Тата, мая, я – спатрыўная сям’я”
|
5 – 6
|
Лашакевіч І.В.
Копец І.І.
|
|
|
|
|
|